Q: დაუკითხავად რატომ აქტიურებთ თქვენს სერვისებს კლიენტის გადაწყვეტილების გარეშე?

ჩავრიცხე 11 ლარი,რომ ჩემთვის სასურველი სერვისი გამეაქტიურებინა და თქვენ ჩემი ნებართვის გარეშე გამიაქტიურეთ და ჩამომაჭერით ფული, რატომ აკეთებთ ამას? ეს ხომ სიბოროტეა ,ასე თქვენ კლიენტს დაკარგავთ, ან დააბრუნებთ იმ 11 ლარს და გათიშავთ თქვენს მიერ ჩართულ სერვისს, ან სხვა სერვისზე გადავალ.მერამდენედ ასე უნდა ჩამომაჭრათ თანხა? ნამუსი არა გაქვთ? დააბრუნეთ ნომერზე ის 11 ლარი!!! და გაუქმეთ ის თქვენ მიერ ჩართული ჩემი ნების გარეშე რომ ჩართეთ სერვისი!

 

6/18/2022 11:24:46 AM
phone

მოგესალმებით მხარდაჭერის პლატფორმის წევრი.
ჩემი გამოცდილებით გირჩევთ, რომ:

ასეთ შემთხვევაში  მიმართოთ ბილაინს, რომ მოხდეს ნომრის გადამოწმება, აქ აბონენტები ვართ გაერთიანებული და მარტივი რჩევებით ვეხმარებით ერთმანეთს. გირჩევთ ამავე გვერდიდან შეავსოთ "ხარვეზები და რეკომენდაციები"-ს გრაფა და თქვენი შეტყობინება ბილაინში აისახება, გადამოწმდება ნომერი და დაგეხმარებიან, თქვენთან დაკავშირება მოხდება თქვენს მიერ მითითებულ ნომერზე, სმს ან სატელეფონო ზარის საშუალებით.

თხოვნაა მოახდინოთ ამ პასუხის შეფასება. მადლობა

6/18/2022 3:13:42 PM